حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش



نظرات شما عزیزان:

علی ربانی
ساعت12:24---19 فروردين 1392

سلام
میدونستی میتونی بجای 30 سال کار کردن و بازنشستگی در پیری با ماهی 500 تومن.
چندماه (3-4 ماه) درست و حسابی کار کنی و ماهیانه 800 هزارتومن تا 1.5 میلیون تومن و
حتی بیشتر هم درآمد داشته باشی. این فرصت رو از خودت نگیر چون زمان بیل زدن گذشته
استخدامم بیرون نریختن بری
امتحانش مجانیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, ] [ 10:18 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.